Stojaki na plakaty – dowiedz się, gdzie tkwi jej potencjał!

05-02-2024

Mimo tego że obecnie niemalże każda firma reklamuje się głównie w telewizji oaz w Internecie, znaczenia reklamy na żywo nie można bagatelizować. Istnieje bowiem szereg miejsc, gdzie to właśnie typ reklamy sprawdzi się najbardziej, od razu przyciągając klientów do danej firmy czy też zachęcając do skorzystania z oferty. Nieodzowną pomocą w tradycyjnej promocji biznesu mogą okazać się stojaki na plakaty. Sprawdzają się one znakomicie między innymi wtedy, gdy przychodzi do przekazania informacji. Można w nich umieścić dowolny plakat, dotyczący spotkania, wykładu, konferencji czy dni otwartych w firmie. W ten sposób mogą zostać ustawione przed wejściem do konkretnej sali czy w holu. Oprócz funkcji czysto informacyjnej, stojaki na plakaty pomagają w promocji marki na szerszą skalę, doskonale odnajdując się w przestrzeniach publicznych – zarówno na zewnątrz, jak i w środku.

Gdzie najlepiej zastosować stojaki na plakaty reklamowe?

Plakat stanowi jedną z najpopularniejszych form reklamy. Jego skuteczność nie zależy jednak wyłącznie od projektu, lecz również od miejsca umieszczenia. Co warto ustalić?

  • Znajdź grupy odbiorcze! Kluczem każdej reklamy jest pozyskanie nowych klientów zainteresowanych ofertą. Dlatego też plakaty powinno się zawieszać wszędzie tam, gdzie potencjalni odbiorcy bywają najczęściej. Ten typ reklamy pasuje przede wszystkim do miejsc o wysokim natężeniu ruchu, takich jak centra handlowe, przystanki autobusowe czy rynki miejskie. Zazwyczaj istnieją tam wyznaczone powierzchnie do umieszczania plakatów reklamowych; ich położenie zazwyczaj jest atrakcyjne, dzięki czemu reklamujący się ma szansę na przypływ nowych klientów.

  • Specjalne miejsca dla plakatów. Stojaki na plakaty reklamowe mogą zdobić również wnętrza instytucji czy firm. Świetnie sprawdzą się one zwłaszcza w poczekalniach, gdzie klienci czekając na swoją kolej mają czas na zapoznanie się z treścią plakatów.

  • Oprócz wiedzy, gdzie można wieszać plakaty, dobrze jest również zorientować się w tym, gdzie tego nie robić. Przede wszystkim nie warto stawiać stojaków z plakatami tam, gdzie administrator po prostu sobie tego nie życzy – inaczej działania promocyjne mogą przynieść zdecydowanie odwrotny efekt od pożądanego.

Dobry plakat promocyjny powinien zawierać w sobie szereg informacji na temat danego wydarzenia, produktu oraz firmy. Dobrze pamiętać o tym, by nie przesadzać z liczbą szczegółów, gdyż wtedy treść plakatu staje się nieczytelna. Również stojaki na plakaty powinny prezentować się nienagannie. W Veraco przykładamy szczególną wagę do estetyki produkowanych przez nas akcesoriów, korzystając wyłącznie ze sprawdzonych materiałów. Kategoria jaką stanowią stojaki przeznaczone na plakaty jest na tyle zróżnicowana, że każdy jest w stanie znaleźć tam coś dla siebie.

 

Stojaki na plakaty nieodłącznym towarzyszem na targach branżowych!

Firmy raz za razem zaznaczają swoją obecność, decydując się na uczestnictwo w targach branżowych. Tego typu wydarzenia same w sobie stanowią doskonałe narzędzie prezentacyjne, pozwalając przedsiębiorcom na ukazanie się szerszemu gronu klientów. Stojaki na plakaty mogą stanowić ważną część całego stoiska targowego, zachęcając potencjalnych odbiorców do lepszego zapoznania się z tym, co takiego oferuje reklamująca się firma. Ogromny wybór naszych stojaków pozwala na dopasowanie konkretnego modelu do indywidualnych upodobań. W Veraco produkujemy również stojaki na specjalne zamówienie. Już dziś skontaktuj się z nami, by zyskać dopracowany element reklamowy!