Jak kolportować ulotki, żeby nie trafiały do śmieci? Poznaj sprawdzone sposoby dystrybucji druków promocyjnych!

30-09-2019

Broszury oraz foldery reklamowe to jedna z najpowszechniejszych metod szerzenia informacji na temat firmy i jej oferty. Jednak wykorzystanie potencjału ulotek wciąż pozostawia wiele do życzenia, co najlepiej widać w centrach dużych miast. Rozdawanie druków wszystkim, którzy nawiną się pod rękę, ma niewiele wspólnego z efektywnością. Co innego umiejętne zastosowanie akcesoriów oferowanych przez Veraco. Tutaj skuteczność działań marketingowych znajduje się na zupełnie innym, dużo wyższym poziomie.

Nie stosuj nachalnych metod. Konsumenci powinni sami zdecydować, że chcą wziąć folder reklamowy

Kolportaż ulotek w przestrzeni publicznej najczęściej opiera się na aktywności osób odpowiadających za ich dystrybucję. Skoro ich zadaniem jest wręczenie jak największej ilości broszur w jak najkrótszym czasie, dokładnie tym się zajmują – bez zastanawiania się, czy przypadkowe osoby na ulicy rzeczywiście znajdują się w grupie docelowej Twojej firmy. W Veraco zdecydowanie optujemy za przeciwnym podejściem: lepiej wydrukować mniej folderów reklamowych i wręczyć je osobom przejawiającym faktyczne zainteresowanie ofertą. Nie dość, że w ten sposób redukuje się koszty związane z wytworzeniem materiałów marketingowych, to jeszcze udaje się uniknąć zniechęcenia konsumentów przesadną nachalnością. Lepszy od osoby rozdającej broszury będą stojaki na ulotki, umieszczone w strategicznych miejscach. Będzie widoczny z pewnej odległości, więc jeśli kogoś zaciekawi Twoja propozycja, nie będzie potrzebował dodatkowego nagabywania do wzięcia folderu z najważniejszymi informacjami.

Postaw stojaki na ulotki wszędzie tam, gdzie spodziewasz się spotkać swoich potencjalnych klientów

Akcesoria z asortymentu Veraco bardzo łatwo dostosujesz do swoich potrzeb oraz okoliczności, w jakich przeprowadzasz działania marketingowe. W tym przypadku najlepszym przykładem będą wymienialne przegródki. Dzięki nim każdy nasz stojak na ulotki tworzy sporą powierzchnię ekspozycyjną, a zarazem pozwala na jednym stelażu umieścić broszury w dowolnie wybranym formacie. Pewnie, nie ma żadnych przeciwwskazań żeby folder A5 umieścić w kieszeni wielkości A4, jednak pozostaje jeszcze kwestia estetyki. Gwarantujemy, że produkty Veraco zawsze będą prezentować się nienagannie, co pomoże wykreować pozytywny wizerunek Twojej firmy. Stojaki na ulotki warto mieć nie tylko w pobliżu głównej siedziby czy w salonach sprzedaży, ale też podczas branżowych targów, konferencji i innych zjazdów czy konwentów. Podczas tego rodzaju wydarzeń zwykle pojawia się sporo osób, które z dużym prawdopodobieństwem potrzebują oferowanych przez Ciebie towarów lub usług. Nasi specjaliści zadbają o to, aby Twój przekaz marketingowy na drukowanych materiałach promocyjnych dotarł do nich skutecznie – skontaktuj się z przedstawicielami Veraco, aby dowiedzieć się więcej!