Dlaczego wciąż warto inwestować w ulotki, czyli najważniejsze korzyści z promowania się poprzez drukowane broszury

17-08-2020

Branża marketingu zmienia się wyjątkowo dynamiczni. Niektórzy specjaliści przypuszczają, że wobec lawinowo rosnącej popularności różnych platform społecznościowych już wkrótce wszelkie działania promocyjne firm przeniosą się do internetu. Według nas w tych prognozach jest mniej więcej tyle samo trafności, co niegdyś w przewidywaniach wieszczących śmierć radia, kina, gazet czy książek. Tworzenie ulotek reklamowych i ofertowych wciąż się opłaca, pod warunkiem że przekazuje się je odbiorcom w odpowiedni sposób.

Podręczne katalogi zawierają wszelkie przydatne potencjalnym klientom informacje, podane w przystępnej formie

Na ulicach wciąż można czasami spotkać ulotkarzy, zaczepiających przechodniów i próbujących wręczyć im małe wydruki. Rzecz jasna większość z nich błyskawicznie ląduje w najbliższym koszu na śmieci. Takie działania okazują się mało efektywne – dlatego w Veraco sugerujemy naszym Klientom zupełnie inną metodę dystrybucji materiałów promocyjnych. Zamiast wysyłać współpracowników w losowo wybrane miejsca na mapie, gdzie praktycznie każdego dnia można spodziewać się tłumów, lepiej postawić na staranną selekcję. Pokazywać się tam, gdzie znajdują się osoby z grupy docelowej, a nie „przypadkowi” ludzie. Porządne stojaki na ulotki będą niezastąpione chociażby podczas branżowych targów, konferencji oraz rozmaitych pokazów i prezentacji. Kolejnym wydarzeniem, które można skutecznie wykorzystać do rozdania druków promocyjnych, są imprezy sponsorowane przez Twoje przedsiębiorstwo.

Firmowe stojaki na ulotki można ustawić wszędzie tam, gdzie przebywa najwięcej potencjalnych klientów

Broszury ogólnodostępne w widocznym miejscu „schodzą” zdecydowanie lepiej, niż podczas ulicznego rozdawnictwa. Z czego to wynika? Odpowiedź jest bardzo prosta: do kieszonek z ulotkami sięgają Ci, którzy są faktycznie zainteresowani ich zawartością. Poza tym dostępność informacji o firmie w zwięzłej, treściowej formie stanowi dla nich sporą oszczędność czasu. Nie trzeba stać w kolejce do przedstawiciela na stoisku, by porozmawiać i dopytać o szczegóły oferty – można zabrać katalog i zapoznać się z nim później, na spokojnie. Trzeba zawczasu zatroszczyć się o to, aby ulotek wystarczyło dla wszystkich chętnych. Obok pojemności stojaka należy zadbać o zapas materiałów promocyjnych na zapleczu. W ofercie Veraco mamy wiele typów stojaków, dostosowanych do najróżniejszych formatów. Jesteśmy również otwarci na zrealizowanie indywidualnych projektów na indywidualne zamówienie – zachęcamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami!